برای افزایش فالوور در اینستاگرام راه های زیادی وجود دارد. همه آدم ها می‌توانند بامزه بازی دربیاورند، سلفی های پر حاشیه بگیرند و یا در صفحات زرد تبلیغ کنند. اما من این مقاله را برای همه آدم ها ننوشته ام. مخاطب من شما هستید که به دنبال راه های اصولی و درست افزایش فالوور در اینستاگرام می‌گردید. برای افزایش فالور در اینستاگرام تنها کافیست ۸ دستور جادویی من را اجرا کنید. به شما تضمین می‌دهم با استفاده از این ۸ دستور جادویی فالوورهای شما به شکل سرسام آوری افزایش پیدا کنند. پس اگر برای افزایش فالوور در اینستاگرام آماده هستید شروع می‌کنیم.

۱٫محتوای مناسب تولید کنید

ممکن است شما یک پزشک، جهانگرد و یا وارد کننده شیرآلات باشید. در هر صورت فرقی نمی‌کند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای درست و حسابی تولید کنید. یعنی چه؟ یعنی اینکه وقتی من به صفحه شما می‌آیم آنقدر از دیدن پست های شما لذت ببرم که در نهایت شما را فالو کنم. محتوای صفحه شما همان پیامی است که می‌خواهید به فالوورهایتان منتقل کنید. پس برای افزایش فالوور در اینستاگرام ابتدا باید محتوای صفحه خود را درست کنید. یک محتوای خوب ویژگی های بسیاری دارد، اما من مهم ترین آنها را به شما می‌گویم:

  • هدفمند باشد

    آیا شما خودتان حاضرید صفحه ای را در اینستاگرام فالو کنید که روی هوا حرف می‌زند و هر روز از یک دری سخن می‌گوید؟ پس یک برنامه آگاهانه داشته باشید. اول از خودتان بپرسید که دقیقا چه کار می‌کنید و اصلا هدف شما از افزایش فالوور در اینستاگرام چیست؟ آیا می‌خواهید معروف شوید؟ فروش بیشتری داشته باشید؟ یا فقط می‌خواهید با آدم های بیشتری آشنا شوید؟ وقتی هدف خود را واضح می‌گویید باعث می‌شود که مسیر خود را نیز واضحتر ببینید. حالا که متوجه شدید که چه مطالبی می‌خواهید در اینستاگرام خود بگذارید، آنها را دسته بندی کنید. حتی می‌توانید یک برنامه هفتگی برای خود بنویسید که هر روز چه نوع پستی بگذارید.

  • هر چه تخصصی تر بهتر!

    صفحه شما باید برای من مفید باشد تا آن را فالو کنم. اگر صفحه اینستاگرام شما یک صفحه کاری است باید بر اساس تخصص شما بچرخد. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید جوری خودتان را متخصص نشان دهید که من به صفحه شما اعتماد کنم. لازمه متخصص بودن هم این است که اطلاعات شما در زمینه تخصصتان بالا باشد پس همیشه اطلاعاتتان را به روز نگه دارید. زمانی که یک پزشک در صفحه خود مطلب مفیدی در ارتباط با بیماری روماتیسم می‌گذارد، افرادی که با این بیماری درگیر هستند به صفحه او هجوم میآورند و این باعث افزایش فالوور او می‌شود. این نکته درباره تمام کسب و کارها صدق می‌کند. تعمیرات موبایل، روانشناسی کودک و یا فشن. تنها کافی است که یک نیاز را در آدمها شناسایی کنید و پاسخ آن را در صفحه تان بگذارید. در واقع هرچه صفحه شما تخصصی تر باشد آدمها بیشتر شما را به یکدیگر معرفی می‌کنند. شاید با خود بگویید: من که نمی‌خواهم از کارم بگویم و صفحه ام تخصصی باشد! من می‌خواهم از زندگی خودم برای فالوورهایم صحبت کنم. اتفاقا شما بیشتر از همه به تخصصی کردن صفحه خود نیاز دارید. تخصص نمایش دادن زندگی! عکس غذایی که شما دیروز در رستوران سر خیابانتان خورده اید برای من چه اهمیتی دارد؟ اما اگر این عکس دارای اطلاعات مفیدی از کیفیت رستوران، محتویات غذا و …باشد من بیشتر به آن توجه می‌کنم.

  • ادامه، ادامه، ادامه دهید

شما یک پیج عالی ساخته اید و فالوورهای بسیاری جمع کرده اید. اما مشغله های زندگی باعث می‌شود کمتر به صفحه خود سر بزنید و مطلب جدید منتشر کنید. اینجا آدم ها تصمیم میگیرند که شما را آنفالو کنند و سریعا شما را از یاد می‌برند چون برایشان سودی ندارید. بین یک صفحه با ۲۰ پست و یک صفحه دیگر با ۲۰۰ پست شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ آن پیجی که فعال تر است. چون انرژی بیشتری می‌گذارد و احتمالا مطالب بیشتری در آن صفحه پیدا می‌کنید. حالا خیلی رگباری هم پست نگذارید و سعی کنید در هفته حداقل ۳ پست جدید داشته باشید.

  • سبک شخصی داشته باشید

    صفحه شما نشاندهنده شخصیت شماست. شخصیت خود را چگونه نشان می‌دهید؟ با حرف های تکراری یا نکات جذاب؟ برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید محتوای جذاب داشته باشید. این روزها هم محتوای جذاب در اینستاگرام فراوان است. پس در این شلوغی چگونه دیده شوید؟ سعی کنید متفاوت باشید. یک سبک شخصی برای ارائه مطالباتان پیدا کنید. سبکی که فقط و فقط متعلق به شما باشد و مشابه آن در صفحه دیگری پیدا نشود. این سبک شخصی می‌تواند استفاده از یک رنگ خاص، کلمات اختصاصی شما و یا نحوه صحبت کردن شما با فالوورهایتان باشد. این سبک شخصی در برندسازی شما نیز بسیار تاثیرگذار است و هویت صفحه شما را شکل می‌دهد. دقیقا مانند دنیای واقعی که هویت هر فرد از دیگری متفاوت است در اینستاگرام هم شما باید سعی کنید متفاوت باشید و این را به دیگران نیز نشان بدهید.

  • عکس های با کیفیت برگ برنده شماست

    خب…الان شما یک فروشنده لباس هستید که لباس های زیبا و با کیفیتی در اینستاگرام می‌فروشید. صفحه شما هم خیلی مفید است. اطلاعات خوبی راجع به مد، انواع لباس ها و نحوه سِت کردن به مخاطبانتان می‌دهید. اما بدون عکس! چه کسی از شما خرید می‌کند؟ هیچ کس! پس بدانید و آگاه باشید که اینستاگرام یعنی نگاه کردن. آدمها می‌خواهند ببینند. آنها حتی کپشن های زیر عکس ها را هم به واسطه عکس آن می‌خوانند. پس عکس های مناسب و با کیفیت را از یاد نبرید. شکل صفحه شما اولین چیزی است که مخاطبانتان می‌بینند. برای ادیت عکس، اپلیکیشن های بسیاری وجود دارند و حتما لازم نیست به عکاسی و فتوشاپ مسلط باشید.

۲٫با فالوورهایتان تعامل داشته باشید

پست های اینستاگرام دیگر به ترتیب زمان در اینستاگرام نمایش داده نمی‌شوند، بلکه بر اساس اینکه کاربران چقدر با آنها ارتباط برقرار کرده و تعامل داشته اند مرتب می‌شوند. پس دومین و جادویی ترین دستور من تعامل است. تعامل در لغت به معنی داد و ستد کردن است. اصلا خودتان بگویید، چه کسی را ترجیح می‌دهید؟ کسی که به شما توجه می‌کند یا کسی که هیچ کاری به شما ندارد؟ در اینستاگرام هم شرایط به همین شکل است. شما یک صفحه دارید و حالا می‌خواهید فالوورهای بیشتری به صفحه شما جذب شوند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید داد و ستد کنید. یعنی باید یک چیز خوب به آدم ها بدهید تا آنها نیز در عوض شما را فالو کنند. آن چیز خوب توجه نام دارد. شما باید به آدمها توجه کنید و با آنها تعامل داشته باشید تا شما را فالو کنند، عکس ها و ویدوئوهایتان را لایک کنند و برایتان کامنت بگذارند. پست‌های شما در اینستاگرام فقط یک سری عکس خالی نیستند، بلکه رابطه شما و مشتریانتان را نشان می‌دهند. در حقیقت تعامل و رابطه برقرار کردن بافالوورهایتان است که باعث افزایش فالوور در اینستاگرام می‌شود. بامن همراه باشید تا به شما بگویم برای افزایش فالوور چگونه تعامل کنید.

لازم است بدانید که آدم‌ها باید بهانه‌ای برای حرف زدن داشته باشند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام تنها کافی است شروع کننده صحبت باشید. از یک تجربۀ شخصی بگویید و یا خاطره‌ای نقل کنید، آدمها ادامه خواهند داد و تعامل به بهترین نحو شکل خواهد گرفت.

هزاران راه برای تعامل میان شما و مشتریانتان وجود دارد. اما قبل از هرکاری ابتدا در مورد کسب‌وکار خود یک تحقیق اساسی کنید تا ببینید از چه کانال‌هایی می‌توانید با مشتریان وارد تعامل شوید. می‌توانید پیج رقبای خود را نیز بررسی کنید و ببینید آنها چگونه با مشتریان خود در ارتباط هستند. ممکن است شما صاحب یک رستوران باشید، در این صورت می‌توانید در مورد سفارش‌های مختلف در اینستاگرام از مشتریان خود نظرسنجی کنید. می‌توانید از آنها بپرسید چه چیزی در منوی شما کم است و اگر اضافه می شد آنها را خوشحال می‌کرد. به آنها بگویید عکسهایی که از رستوران شما گرفته‌اند را با هشتگ مخصوص شما پست کنند تا شما آنها را در اینستاگرامتان قرار دهید.

آدمها عاشق خاطره بازی هستند. آیا تا بحال یه چهره کسی که برای شما یک خاطره تعریف می‌کند دقت کرده اید؟ اگر آن خاطره در ارتباط با عشق سابق نباشد همیشه با یک لبخند شیرین همراه است! شما می‌توانید این حس دلنشین را برای فالوورهای خودتان ایجاد کنید. از آنها بخواهید خاطره ای که از رستوران شما دارند را تعریف کنند. می‌توانید از خودتان و همکارانتان عکس بگذارید تا فالوورها بدانند با چه کسانی در ارتباطند و با شما صمیمی شوند. پست‌های آموزش و معرفی بیزینس خودتان را به هیچ عنوان از یاد نبرید. اما خب تنها به این مدل پست‌ها هم محدود نشوید. از فالوورها سوال بپرسید، نظرشان را بخواهید و از آنها بخواهید کاری انجام دهند و نتیجه آنرا با شما به اشتراک بگذارند. تنها کافی است شروع کننده ارتباط باشید.

اگر می‌خواهید خاطره بسیار جالب همکار من را درباره تعامل با صفحه زودفود بشنوید حتما مقاله هیجان انگیز او را بخوانید.

۳٫تبلیغات در اینستاگرام معجزه می‌کند!

یکی از مهمترین راههای افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغات است. برای تبلیغات هم هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می‌توانید برای افزایش فالوور همه جا تبلیغ کنید. از تبلیغات در سایت ها گرفته تا تبلیغات روی در و دیوار. اما تبلیغات در خود اینستاگرام تاثیر و بازدهی بیشتری دارد. من انواع تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنم تا برای صرفه جویی در وقت و هزینه سعی کنید بهترین نوع تبلیغ را انتخاب کنید.

روش اول: تبلیغات اسپانسری اینستاگرام

برای افزایش فالوور در اینستاگرام می‌توانید از تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام استفاده کنید که بسیار تاثیرگذار است و زمان کمتری را نسبت به تبلیغات های دیگر از شما می‌‎گیرد. تبلیغ اسپانسری اینستاگرام (Sponser Ads) بسیار ساده می‌باشد زیرا با راهنمایی کامل تصویری در خود اینستاگرام همراه است. تبلیغات اسپانسری اینستاگرام می‌تواند در صفحه اکسپلور، استوری‌ها و یا هر دو نمایش داده شود. در این نوع تبلیغات شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که چه کسانی تبلیغات شما را ببینند. خانم‌ها یا آقایان؟ چند سالشان باشد؟ از کدام شهر یا کشور باشند؟ و گزینه های بسیار دیگر مانند زمان دلخواه شما برای تبلیغ. اما نکته جالب درباره تبلیغات اسپانسری اینستاگرام، نحوه پرداخت آن است. شما می‌توانید انتخاب کنید که بر اساس چه معیاری هزینه تبلیغ را پرداخت کنید.

دسترسی (Reach): عدد ریچ مشخص می‌کند که چند نفر تبلیغ شما را مشاهده کرده‌اند.

درگیری (Engagement): چند نفر با تبلیغ شما درگیر شده‌اند و نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند.

بازدید (View): تبلیغ شما در مجموع چند بار توسط کاربران اینستاگرام دیده شده است.

تبلیغات اسپانسری اینستاگرام تاثیر وحشتناکی روی افزایش فالوور اینستاگرام شما دارد و خب طبیعتا هزینه آن هم نسبت به تبلیغات های دیگر بالاتر است. نکته مهم درباره این تبلیغات تحریم ایران توسط کمپانی اینستاگرام است و اگر شما در ایران زندگی می‌کنید نمی‌توانید به تنهایی از این سرویس استفاده کنید. شرکت های بسیاری این کار را انجام می‌دهند و کمپانی ما یعنی اعتباران نیز یکی از این شرکت هاست.

روش دوم: تبلیغات در صفحات پر بازدید

حتما صفحات پر فالوور را در اینستاگرام دیده اید که بین پست هایشان صفحات دیگر را هم تبلیغ می‌کنند. شما می‌توانید برای افزایش فالوور در اینستاگرام تبلیغ خود را به این صفحات بسپارید. این روش تبلیغات در اینستاگرام یکی از موثرترین راه های افزایش فالوور است چون افراد بسیاری تبلیغ شما را می‌بینند، به صفحه شما سر می‌زنند و اگر صفحه شما برایشان جالب باشد شما را فالو می‌کنند. تبلیغات در صفحات پربازدید اینستاگرام شکل های مختلفی دارد:

بازدیدی: در این حالت هزینه تبلیغ بر اساس تعداد دفعاتی که تبلیغ شما دیده شده است محاسبه می‌شود.

ساعتی: در تبلیغات ساعتی شما بر حسب مقدار زمانی که تبلیغ شما در یک صفحه پربازدید قرار داده می‌شود هزینه پرداخت می‌کنید. ممکن است یک تبلیغ دو ساعته باشد یا یک پست دائمی در یک صفحه.

استوری: در تبلیغات استوری شما می‌توانید از صفحه پربازدید بخواهید تا برای تبلیغاتتان یک نظرسنجی بگذارد و یا لینک فروشگاه یا سایت شما را بگذارد.

شما می‌توانید به این صفحات دایرکت بدهید و با تعرفه های آنها آشنا شوید. اما تعداد این صفحات خیلی زیاد است و با هم نیز تفاوت دارند. تبلیغ وسایل جشن و تم تولد قنادی شما ممکن است در صفحه‌ی پر بازدید تعمیر موبایل بی معنا باشد اما همین تبلیغ در صفحه ی نکات آشپزی فالوورهای بیشماری برای شما بیاورد. از کجا بفهمید که به کدام پیج تبلیغ بدهید تا بازدهی بیشتری داشته باشد؟ در این مرحله بهتر است برای جلوگیری از تلف شدن زمان و هزینه با یک مشاور خوب و با تجربه مشورت کنید. اعتبارن فهرستی کامل از صفحات پربازدید در اینستاگرام دارد که همراه با تعرفه آنها در اختیار شما می‌گذارد و با یک تحلیل دقیق از صفحه شما، تبلیغاتتان را به مناسب ترین صفحه پربازدید می‌سپارد.

روش سوم: اینفلوئنسر مارکتینگ

به چه کسی اینفلوئنسر می‌گویند؟ کسی که بر دیگران تاثیر می‌گذارد. اینفلوئنسر اینستاگرام کیست؟ کسی که در اینستاگرام بر دیگران تاثیر می‌گذارد. معمولا تعداد فالوورهای آنها بسیار بالاست، عکس هایشان بسیار لایک می‌خورد و بازدید استوری هایشان وحشتناک است. اما چرا؟ مگر آنها چه کاره هستند؟ آنها بازیگران، خواننده ها، هنرمندان، سیاستمداران، زیبارویان، جهانگردان و دلقک‌ها هستند. آنها مانند رهبران اینستاگرام هستند. به دیگران می‌گویند که چه کار کنند، چه بپوشند و درباره وقایع اجتماعی چگونه واکنش نشان دهند. ممکن است بعضی از آنها حتی آدم های خوبی نباشند و برای معروف شدن خود را تباه کرده باشند، اما به هرحال آنها هستند که به مردم می‌گویند که چه کسی را فالو کنند. حتی اگر کسب و کار کوچکی هستید می‌توانید از این روش برای مطرح شدن و افزایش فالوور در اینستاگرام استفاده کنید. این روش که ترند جدیدی در دنیای دیجیتال مارکتینگ است مورد پسند کمپانی‌ها و برندهای بزرگ نیز بوده است. تحقیقات نشان می‌دهد، اینفلوئنسرها یازده برابر بازگشت سرمایه بیشتری نسبت به دیگر شبکه­‌های بازاریابی دیجیتال برای برندها به وجود می‌آورند زیرا اینفلوئنسرها محتوایی تولید می‌کنند که طرفدار دارد.

 

 

درست است که استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیر فوق العاده ای بر افزایش فالوور اینستاگرام شما دارد، اما مسلما تبلیغ لوازم آرایش وارداتی شما در صفحه یک اینفلوئنسر که به زیبایی طبیعی اعتقاد دارد و مخالف سرسخت آرایش کردن است پذیرفته نخواهد شد. پس قبل از تبلیغات اینفلوئنسری باید کاملا تحقیق کنید و اینفلوئنسر مناسب هدف خود را پیدا کنید تا سرمایه شما از بین نرود. اعتباران فهرست کاملی از اینفلوئنسرهای اینستاگرام دارد و با یک مشاوره دقیق به شما می‌گوید که تبلیغ در صفحه کدام اینفلوئنسر بازدهی بیشتری برای شما خواهد داشت. اگر درباره اینفلوئنسر مارکتینگ اینستاگرام نیاز به اطلاعات بیشتری دارید همین الان با اعتباران تماس بگیرید.

 

۴٫مسابقه های هیجان انگیز!

بیشتر مردم به اینستاگرام می‌آیند تا محتوای شاد و جذاب ببینند. یک فرد باهوش می‌داند که می‌تواند از این فرصت استفاده کند. برای افزایش فالوور در اینستاگرام محتوای هیجان انگیز تولید کنید. یکی از راههای ایجاد محتوای هیجان انگیز برگزاری مسابقه است. مسابقه تاثیر بسیاری در افزایش فالوور اینستاگرام دارد. چون شرکت در آن رایگان است و برنده شدن هم حس بسیار خوبی به آدم می‌دهد. آدمها دوست دارند در مسابقه شما شرکت کنند و برنده شوند، حتی اگر به محصولات و کسب و کار شما علاقه نداشته باشند. البته مسابقه شما هم باید جذاب باشد! وگرنه شرکت در آن نمیارزد. برگزاری مسابقه سه مرحله دارد که من همه آنها را برای شما توضیح می‌دهم.

 

مرحله اول : برای مسابقه برنامه ریزی کنید

قبل از هر کاری اول مشخص کنید که هدف شما از برگزاری مسابقه چیست؟ آیا می‌خواهید برند خود را مطرح کنید؟ هدف شما در نحوه انتخاب مراحل و اجرای مسابقه تاثیرگذار است. سپس مخاطبان خود را مشخص کنید. عنوان مسابقه، شرایط شرکت در مسابقه و جوایز باید مشخص بشوند. یک موضوع جذاب برای مسابقه پیدا کنید. سعی کنید تا حد امکان مسابقه شما ساده باشد تا همه توانایی شرکت در آن را داشته باشند. مثلا از آدمها نخواهید بروند محصولات گران قیمت و لوکس شما را تهیه کنند و با آنها عکس بگیرند. هدیه هایی که انتخاب می‌کنید نیز باید جذاب و به درد بخور باشند. می‌توانید از محصولات خودتان هدیه بدهید تا محصول خود را با یک حس خوب برای برنده ها ماندگار کنید. برای آشنایی بیشتر با این روش افزایش فالوور در اینستاگرام، می‌توانید مسابقه های برگزار شده در اینستاگرام را بررسی کنید و ببینید بازخورد آنها چطور بوده است. به طور کلی،مسابقه ها شامل لایک کردن عکس، فالو کردن پبج مسابقه و یا تگ کردن دو یا سه نفر هستند. این باعث می‌شود تا تعامل بسیاری در صفحه شما اتفاق بیفتد و به افزایش فالور و دست به دست شدن پست ها نیز کمک می‌کند.

مرحله دوم : تبلیغات و سپس اجرای مسابقه

حالا وقت اجرای مسابقه است! دست به کار شوید. اول برای افزایش فالوور در اینستاگرام  مسابقه ای که می‌خواهید برگزار کنید را تبلیغ کنید و سعی کنید توجه ها را به آن جلب کنید. طوری که آدمها برای شرکت در مسابقه شما هیجان زده شوند.  مثلا می‌توانید از کمی قبل در استوری های خود اعلام کنید که خبرهای خوبی برایتان داریم و حسابی آب و تاب بدهید. یا تاریخ و جوایز آن را با هیجان بگویید و روی آنها مانور بدهید. آدمها را در جریان روند مسابقه قرار دهید و خبرهای حاشیه آن را در استوری و پست ها بگذارید.

مرحله سوم : بررسی نتایج

بعد از اینکه اجرای مسابقه به پایان رسید، با بررسی دقیق و عادلانه برنده ها را انتخاب و معرفی کنید. نکته مهم درباره این مرحله این است که حتما حتما حتما خوش قول باشید و هدیه ها را دقیقا سر موقع به برنده ها تحویل دهید. هیچ چیز بدتر از بدقولیتان اعتبار صفحه شما را پایین نمی‌آورد. می‌توانید از برنده ها بخواهید با جایزه هایشان عکس بگیرند و برایتان بفرستند. یادتان باشد برای اینکه دیده شوید و افزایش فالوور در اینستاگرام برای شما اتفاق بیفتد، در تمام مراحل طراحی تا اجرای مسابقه خلاقانه عمل کنید.

۵٫دعوت کنید تا عمل کنند

در این روش جادویی شما باید فالوورهایتان را وادار کنید تا کاری برای شما انجام دهند. چطوری؟ خیلی ساده ! تا بحال عبارت های زیر را دیده اید؟

  • برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید
  • همین حالا از ما خرید کنید
  • برای دانلود در کانال عضو شوید و …

در بازاریابی به این دستورها فراخوان عمل می‌گویند.

معمولاً هدف از فراخوان عمل این است که کالای خود را بفروشید. اما شما می‌توانید از آن برای افزایش فالوور در اینستاگرام هم استفاده کنید. چگونه؟ با ارائه پیشنهادهای ویژه. مثلا بگویید فقط یک روز فرصت داری که محصول ما رو با ۷۰% تخفیف بخری و فقط پنجاه نفر اولی که لایک می‌کنن شامل این تخفیف هستن. هشدار!!! یادتان باشد که مخاطبان شما به سادگی هر کاری که شما بگویید را انجام نمی‌دهند.

شما باید یک پیشنهاد درست و حسابی داشته باشید تا آدمها را وادار به انجام کاری کنید. برای آنکه مخاطب به حرف شما گوش کند، محصول شما را بخرد یا حتی بر روی دکمه‌ای که می‌خواهید کلیک کند، باید دلیل محکمی وجود داشته باشد. به همین دلیل است که فراخوان عمل بیشتر برای فروش است. چون زمانی که فالوورهایتان به محصولات شما نیاز داشته باشند حتما روی لینکی که گفته باشید کلیک می‌کنند تا آن را بخرند. من چند مورد از فراخوان های عمل را برای شما می‌نویسم تا از آنها برای افزایش فالوور اینستاگرام استفاده کنید:

  • رنگ مورد علاقه ات رو بنویس
  • این ویدئو رو دیدی؟
  • خوش سلیقه ها ورق بزنن
  • ادامشو تو کپشن بخونین
  • آهنگ تو کانال، لینک تو بیو
  • دوستای خوشتیپتو تگ کن و …

۶٫ربات همه کاره

خب…حالا محتوای صفحه کامل شده و تعامل هم انجام می‌دهید و تبلیغ هم کرده‌اید. من به صفحه شما می‌آیم، مطالب خوب شما را می‌بینم و شما را فالو می‌کنم. فردا هم یک نفر دیگر به صفحه شما می‌آید و شما را فالو می‌کند. پس فردا هم همینطور. حالا که چه؟ شما که نمی‌توانید منتظر بنشینید تا یکی یکی به فالوورهایتان اضافه شود. این نکته را به یاد داشته باشید که صفحه شما هر چقدر هم خوب باشد به تنهایی نمی‌تواند برای شما فالوور بیاورد. پس دست به کار شوید. برای افزایش فالوور، اینستاگرام را بگردید و آدمهای مرتبط با کسب و کارتان را فالو کنید، پست هایشان را لایک کنید، برایشان کامنت بگذارید. می‌توانید این کار را از طریق هشتگ انجام دهید. مثلا اگر کسب و کار شما آشپزی است هشتگ آشپزی را جستجو کنید و همکاران خود را پیدا کنید. با این حساب بخش زیادی از زمان شما در روز باید صرف اینستاگرام شود. اما آیا تا حالا به این فکر کرده اید که ای کاش یک ربات اختراع می‌شد که همه کارهایتان را انجام می‌داد و شما روی صندلی راحتی قهوه ترک می‌نوشیدید؟ من درباره زندگی واقعی نمی دانم اما برای اینستاگرام این ربات اختراع شده است!

آخرین دستور جادویی من استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام است. ربات افزایش فالوور اینستاگرام یک برنامه ارزان و صد در صد موثر برای افزایش فالوور اینستاگرام است.شما می‌توانید تمام کارهای مربوط به فالو،آنفالو لایک و کامنت را به این ربات کوچک بسپارید و استراحت کنید. فقط کافی است یک بار ربات خود را تنظیم کنید و بگویید از چه آدمهایی خوشتان می‌آید تا ربات مطیع و فرمانبردار شما آنها را برایتان پیدا کند. ربات افزایش فالوور اینستاگرام ۹ مزیت بسیار بسیار مهم دارد. لطفا  مقاله ربات اینستاگرام ما را مطالعه کنید تا با ربات  افزایش فالوور اینستاگرام و توانایی‌های شگفت انگیزش آشنا شوید..

حرف آخر

باور کنید معروف شدن در اینستاگرام مثل آب خوردن است کافی است یک چیزی بگویید که دیگران نمی‌گویند. من ۸ دستور جادویی به شما یاد دادم و تضمین می‌کنم که با استفاده از این ۸ دستور جادویی فالوورهای شما به شکل سرسام آوری افزایش پیدا کنند. اینکه شما تا آخر مقاله ام با من همراه بودید برای من بسیار ارزشمند است. پس می‌خواهم یک تضمین دیگر هم به شما بدهم. اگر واقعا می‌خواهید فالوورهای شما در اینستاگرام زیاد شود و تصمیم گرفته اید شروع کنید، کافی است برای من کامنت بگذارید که در چه حوزه ای فعالیت می‌کنید و مایلید از کدام دستور جادویی استفاده کنید؟ مطمئن باشید که صد در صد به کامنت شما جواب خواهم داد و اطلاعات کاملی در اختیار شما خواهم گذاشت.

})